خوردن صبحانه در داشتن تن و روان سالم هر انسانی نقش بسزایی دارد امروزه صبحانه خوردن به دو دسته تقسیم شده ، خوردن صبحانه به سبک سنتی و قدیمی و یا خوردن صبحانه به صورت مدرن. بخش اول طبیعتاً توصیه اول همه متخصصان  است و در آن حرفی نیست ولی برای دسته دوم باید خوراکی که با سرعت بیشتر و بالاترین میزان جذب پروتیین و هیدراکربن و ... در نظر گرفت که کورنفلکس یکی از کامل ترین و بهترین جایگزینها می باشد چرا که در تولید کورنفلکس از غلات و میوه های خشک استفاده می شود و آن را باید با شیر صرف کرد که خود آن کمک بسیار بالای برای اثبات با ارزش بودن کورنفلکس می کند ، خوردن یک ظرف کورنفلکس و شیر هم زمان کمتری از شما خواهد گرفت و هم میزان انرژی بیشتری به بدن شما خواهد رساند

در این میان باز شرکتهای مانند نسکوئیک و اسپشیال کی کورنفلکس های بسیار خوشمزه و استانداردی را تولید می کند

کورن فلکس نسکوئیک شکلاتی
کورن فلکس شکلاتی نسکوئیک در بسته بندی مستطیلی از جنس مقوای زرد رنگ که بعنوان یک صبحانه ویا میان وعده کامل و مقوی برای تمام سنین پیشنهاد می شود

40,000 تومان 35,000 تومان

کورن فلکس شکلاتی چوکاپیک
کورن فلکس شکلاتی چوکاپیک در بسته بندی مستطیلی از جنس مقوا که بعنوان یک صبحانه ویا میان وعده کامل و مقوی برای تمام سنین پیشنهاد می شود

40,000 تومان 35,000 تومان

کورن فلکس | Corn Flakes
برگه ذرت یا کورن‌فلکس (به انگلیسی: Corn flakes) یا برشتوک یکی از صبحانه‌های رایج در دنیاست که با ذرت درست می‌شود و جزو غلات صبحانه محسوب می‌شود. برگه ذرت برای اولین بار توسط جان هاروی کلوگ آمریکایی درست شد. هر چند بعضی از این تولیدات، حاوی غلات بدون سبوس و قند هستند، اما با ویتامین‌ها و مواد مغذی دیگری غنی شده‌اند. با این حال اغلب کارشناسان تغذیه، استفاده از غلات سبوس دار را به دلیل فیبر موجود در آن‌ها و جلوگیری از سرطان،بیماری‌های قلبی و دیابت توصیه می‌کنند. ضمن آن که غلات منابع طبیعی ویتامین‌های B6، اسید فولیک، اسیدپنتوتنیک و منابع خوب روی، آهن، منگنز و مس هستند. روغن‌های گیاهی غنی از ویتامین E و اسیدلینولئیک (اسید چرب ضروری) هستند. اگر پروتئین غلات طی فرایند آن‌ها حفظ شود، می‌تواند اثری مثبت بر رژیم غذایی داشته باشد. کارشناسان تغذیه مصرف 20 تا 35 گرم فیبر را در روز از طریق مصرف غلات سبوس دار، میوه‌ها و سبزی‌ها توصیه می‌کنند. مطالعات علمی نشان داده است که فیبرهای محلول و غیرمحلول جزو ضروریات رژیم غذایی انسان هستند. فیبر محلول می‌تواند کلسترول خون را کاهش دهد و فیبر نامحلول در جلوگیری از یبوست، سرطان روده و دیابت مؤثر است. اکثر غلات سبوس دار حاوی حداقل 4 گرم فیبر در دانه‌های خود هستند که از حدود 2 درصد (در ذرت) تا 11 درصد (در گندم) متغیر است. کاهش کلسترول مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا نیز قرار گرفته‌است. بر اساس مطالعات انجام شده، با مصرف روزانه جو دو سر، کلسترول خون افراد تا 18 درصد کاهش می یابد.

43,800 تومان 36,500 تومان

کورن فلکس فیتنس | Fitness corn flakes
کورن فلکس فیتنس در بسته بندی مستطیلی از جنس مقوای زرد رنگ که بعنوان یک صبحانه ویا میان وعده کامل و مقوی برای تمام سنین پیشنهاد می شود

30,000 تومان 28,000 تومان